LiveScore и Superbet с ново присъствие на българския пазар

Онлайн хазартният сектор в България продължава да привлича интереса на водещи международни брандове. Две нови имена влизат под светлината на прожекторите – LiveScore, който вече е активен на пазара, и Superbet, който наскоро получи лиценз и се очаква да стартира в най-скоро време.

LiveScore вече е тук

LiveScore Bet – подразделението за спортни залози на известната марка за спортни резултати – вече стартира дейността си в България. Компанията активно рекламира услугите си, позиционирайки се като нов и технологично напреднал оператор.

С утвърдено име в Европа и фокус върху мобилното изживяване и бързия достъп до залози, LiveScore се стреми да спечели българските потребители чрез интуитивна платформа, конкурентни коефициенти и интересни промоции. Това е поредният пазар, в който марката навлиза след успешни стартирания в страни като Обединеното кралство, Ирландия и Нигерия.

Superbet – амбициите са големи, стартът предстои

Румънският гигант Superbet, основан през 2008 г., получи лиценз от българския регулатор, но все още не е започнал дейността си на местния пазар. Компанията вече има стабилно присъствие в региона – особено в Румъния и Полша – и е известна с инвестиции в технологии, клиентско изживяване и отговорна игра.

Със стратегически партньорства, включително и с платформата Fans United, както и сериозно финансиране от международни инвеститори, Superbet се очаква да влезе на българския пазар с удар – с широка продуктова гама, атрактивни оферти и силен маркетингов подход.

България – все по-привлекателна за международните оператори

През последните години България затвърждава позицията си като перспективен пазар за онлайн залагания и казино игри. Броят на лицензираните оператори расте, а интересът от глобални брандове се засилва. България предлага на чуждите оператори предвидима регулаторна среда, добре развита интернет инфраструктура и все по-зряла аудитория.

Какво предстои?

Навлизането на LiveScore и очакваният старт на Superbet ще повишат конкуренцията на пазара – не само с нови продукти и технологии, но и с по-високи изисквания към обслужването, бонусите и отговорното поведение на операторите. За българските играчи това означава повече избор, по-добро качество и нови възможности.

Подобни статии